Koniec września

nadchodzi jesień,a wraz z nią wirusy...
które również zawitały w moim domu i dorwały się do wszystkich.
Dlatego mniej mnie na Waszych blogach,wszystko robię z doskoku,
jak lepiej się czuję,w przerwie miedzy jedną tabletką ,a drugą :(
Na początku września bawiłam się w robienie makramowych sówek,
nawet zrobiłam maleńką bransoletkę dla córki naszej blogowej koleżanki.
Zacznę od sówek,które robi się łatwo ,lekko i przyjemnie,
a jak się już zacznie to bardzo wciąga,
co widać na załączonych zdjęciach.




 ta została ze mną









 Zawsze zostają kawałeczki sznurka,więc porobiłam chwosty,
też mogą być jako ozdoba,czy zakładka.


Zrobiłam również maleńką bransoletkę ,dla Elizy.

 muszelki

 Razem z sówką i maleńkimi chwostami stanowiły komplecik urodzinowy.


 Ten post wrzucam do Reni,do zabawy Hand Made Świętuję,
bo prawie wszystkie sóweczki powędrowały do ludzi w prezencie,
 makramowa bransoletka również.

https://reanja1.blogspot.com/2018/09/hand-made-swietuje-wrzesien.html

A dla chętnych polecam filmik jak zrobić sówkę


ja swoje troszeczkę modyfikowałam,dlatego każda jest troszeczkę inna.
Buziaki dla Was zostawiam 😘😘😘😘😘😘😘

Komentarze

  1. Och te sówki sa niesamowite :) buzia się sama uśmiecha :) Elizka pewnie też zachwycona :) zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, śliczne są Twoje sówki. I bransoletka także, piękny kolor!
    Sciskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! Aż sobie pomyślałam, że może zrobię taką sówke...
    Mam nadzieję, że ze zdrowiem lepiej, a przynajmniej idzie ku dobremu. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu piękne te sóweczki, a komplet urodzinowy jest wręcz cudny:)
    filmik zapisałam, może znajdę na niego czas, a jak nie to wiem gdzie szukać:)
    Dużo zdrówka życzę i dziękuje, że pamiętałaś o mojej zabawie
    Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgoniu, śliczne makramki, a juz sówki to szczególnie.
    Zdrówka życzę Tobie i Twoim bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczne są te sówki, cóż za niezwykły pomysł :)
    Bransoletka prześliczna, po prostu cudeńko.
    Serdeczności Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za sówki szczerze podziwiam , oglądałam to cudo i nijak nie nie wiedziałam jak to się robi :))
    Prezent super - dziękujemy :)
    A i my coś mamy dla Ciebie ?!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne twórcze prace

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te sówki a dla kogo proste to proste. Ty masz kilka umiejętności rękodzielniczych i wszystko jest ładne. Dużo zdrowia Ci życzę, bo nawet tzw zwykłe przeziębienie daje się mocno we znaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. DZIĘKUJĘ WAM ZA PRZEMIŁE KOMENTARZE.
    JESTEŚCIE DLA MNIE SIŁĄ NAPĘDOWĄ DO DZIAŁANIA.
    DZIĘKUJĘ ZA ŻYCZENIA POWROTU DO ZDROWIA,CHYBA IDZIE KU LEPSZEMU, ALE NADAL WSZYSTKIE CZUJĘ KOŚCI😁
    BUZIAKI DLA WSZYSTKICH 😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te makramowe sówki :) Są urocze :) Fantastycznie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))