Skrzyneczka na wino

Witam Was w ten piękny dzionek.
Dzisiaj przedstawiam Wam pierwszą skrzyneczkę na wino.
Skrzyneczka była z odzysku,tak mniemam,bo ktoś próbował ją pobejcować.
Niestety wybrał do tego bejcę - mahoń-  która daje ciekawy kolor,jednak  jest to kolor nie do pokrycia jasnymi farbami.
Zawsze wylezie na wierzch 😃

Najpierw próbowałam troszeczkę ją rozjaśnić ,przy pomocy wody z mydłem he,he,he

Potem nakładałam farbę czarną,a na nią w kolorze kości słoniowej ,poprzyklejałam też elementy,które sobie wymyśliłam na tym pudełku,a wredna bejca wyłaziła  i śmiała mi się w oczy.
Kolejnym elementem był naniesiony murek,ale pomiędzy szczelinami widać było róż.
Jakoś nie bardzo mi się to podobało więc,pobawiłam się kolorami ,pastami kolorowymi,śniegową,
zabawa była przednia, a jej efekt oceńcie sami


 Troszeczkę zbliżeń
 Wykorzystałam papier ryżowy, mój ulubiony w okna i drzwi
 i serwetki z motywem winogron.
 Środek skrzynki musiałam pociągnąć bejcą ,bo i tak wyłaziła na kremową farbę,
a nie chciałam robić czarnego wnętrza.
Myślę, że kolor skrzyneczki wyszedł ciekawy
 i moim zdaniem w pełni wtopił się w umieszczone na pudełku elementy.
Ciekawa jestem Waszych opinii 😊
Serdeczności dla Was ślę Kochani i do następnego napisania ,pa 😉😘😘😘

Komentarze

  1. Napracowałaś się :) wyszło ciekawie, choć ja bym pewnie biały zostawiła, fajnie ten murek wyglad, daje świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko,może gdyby ta bejca nie wychodziła , chociaż poszczególne elementy wtopiły się w tło,przy jasnym tle odstawały.
      Serdeczności ślę najmilsze 😚

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko.
      Buziaczki zostawiam 😚😚😚

      Usuń
  3. Piękna, super serwetkę miałaś. Wyszło prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu😊
      Tu wykorzystałam papier ryżowy - elementy domu i serwetkę z winogronami.
      Pozdrawiam serdecznie 😚

      Usuń
  4. Małgosiu,jak dla mnie bomba !!!
    Świetnie ozdobiona skrzyneczka :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko za ciepłe słowa 😚😚😚
      Serdeczności zostawiam dla Ciebie 🤗😊😚

      Usuń
  5. Małgoniu, efekt jest niesamowity! Podziwiam tez, ile pracy trzeba włożyć w wyczarowanie takiego cudeńka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Gosieńko i same ciepłe myśli lecą do Ciebie, buziak 😚

      Usuń
  6. Uwielbiam takie "szukanie" efektu, to najlepsza zabawa. Świetnie wyglądał biały murek ale grafiki za bardzo "biły" po oczach. Pięknie je wtopiłaś w kolor, jest ciekawie i niezwykle oryginalnie.
    Serdeczności Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu😊
      Dokładnie tak, masz rację były jakby zawieszone w powietrzu .
      Pewnie bym je przydymiła lekko,ale jak szaleć to szaleć.
      Kolor na raz, miałabym trudności w odwzorowaniu go, cóż jak spontan to spontan 😁
      Serdeczności dla Ciebie Ewuniu ślę.

      Usuń
  7. Skrzyneczkę przemieniłaś w prawdziwe cudo, fajny jest ten motyw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu.
      Lubię ten motyw dlatego od czasu do czasu pojawia się u mnie.
      Pozdrawiam cieplutko 😚

      Usuń
  8. Umiesz Gosiu tak wszystko ze sobą połączyć, że całość jest harmonijna i bardzo ładna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Ewuniu.
      Przesyłam same najcieplejsze myśli i uściski Ewuniu :)

      Usuń
  9. Małgosiu, gdy byłam tu ostatnio to nie mogłam wpisać komentarza, ale tak mam juz od pewnego czasu- blogger szaleje.
    Piękna skrzyneczka, będzie cudnym uzupełnieniem prezentu.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak nieraz mam,szczególnie jak komentuję z telefonu.
      Dziękuję Reniu i serdeczności najmilsze ślę:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))