Przebudzenie Anioła

 a może i wolność...


Ty, który milcząco spoglądasz na świat,
i otwierasz oczy po śnie długim,
Wydobądź z naszych ludzkich dusz ,
maleńki okruch  zrozumienia ....
W pogoni za kolejnym dniem,
rozciąga  się lawina długa ,
niepokoju i fałszu,
 a nawet obłuda ...
Więc naucz nas patrzeć,
naucz dostrzegać piękno ludzkich serc,
poprowadź ścieżką może krętą ,
by nie zatracił nigdy się,
 ten kto wolności szuka ...

Zapowiadałam Wam, że powertex powróci i powrócił,
wiem,  że niektórzy z Was będą mieli mieszane uczucia spoglądając na tego Anioła,
ale to był impuls,
chciałam zrobić coś, co nie będzie  tylko wymuskaną kolejną figurką.
 Chciałam pobudzić  Waszą wyobraźnię...
 Troszeczkę zbliżeń...i co widzicie? Ciemność ....he he
 Pomysł był taki by stworzyć kamienną figurę,
czy mi się to udało oceńcie sami.

 Ciężko się robi zdjęcia,
jak zmrok szybko zapada i kłębią się ciemne chmury na niebie.


 Wiem ,że niektórym trudno się tu doszukać  czegokolwiek,nie mówiąc o pięknie,
ale ja polubiłam go od pierwszego spojrzenia,dla mnie jest wyjątkowy.
                                                            *******************
Chciałam jeszcze podziękować Beatce z bloga My Kobiety
za niespodziankę jaką od Niej otrzymałam
 Dziękuję pięknie ,już akcent świąteczny jest,
wszystko się przyda,orzechy i grzybki,i torba  i domowa nalewka.

Czy wiecie, że do świąt Bożego Narodzenia zostało już 57 dni,
 licząc od dzisiaj ,tj,od 29.10.2018r.
Pewnie niektórzy już zabrali się do robienia świątecznych ozdób ,ja na tą chwilę nie myślę o nich,
ale są takie osoby,które zaczęły już odliczanie 😀
Zostawiam Wam same ciepłe myśli i niech Anioły 😇 czuwają nad Wami 😘😘😘😘😘

Komentarze

  1. Anioł taki inny niż wszystkie ! Pobudza wyobraźnie na 100 % :)
    Fajnie ,że niespodzianka mi się udała .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak niespodzianka wspaniała,wszystko czeka na święta .
      Dziękuję Beatko😚

      Usuń
  2. Przepiękny ten Anioł - romantyczny, eteryczny. Bardzo mi się podoba. Wiersz również . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu za Twoje słowa 😚
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  3. Anioł niezwykły, jak zawsze u Ciebie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioł z wiatru i chmur i trochę z jesień :) niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Agnieszko😊😚
      Pozdrowienia przesyłam 🤗

      Usuń
  5. Wygląda na wyrywającego sie na wolność... zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie było moje przesłanie .
      Dziękuję Agatko😚😊

      Usuń
  6. W pierwszej chwili byłam trochę zdziwiona i nic szczególnego nie dostrzegłam. Ale w połączeniu z wierszem i kolejnymi ujęciami anioła zobaczyłam jego wyjątkowość. Rozrywanie kokonu, tęskne spojrzenie ku wolności. Tak ! Jest wyjątkowy i poruszający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję,bardzo byłam ciekawa jak jest postrzegany przez innych.
      Dziękuję za każdą Twoją myśl,dla mnie są bezcenne.
      Buziaki zostawiam 😚😚😚😚😚😚😚

      Usuń
  7. Niesamowity Anioł, naprawdę kawał dobrej sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię Twoje "nieoczywiste" wizje. Piękno jest pojęciem względnym, każdy postrzega je inaczej. Ten anioł niewątpliwie budzi emocje, działa na wyobraźnię i zachwyca swą wyjątkowością.
    Cieszę się Małgosiu, że powertex wrócił i czekam na kolejne prace.
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu zgadzam się z Twoimi przemyśleniami,
      cieszę się że budzi emocje, taki był zamiar.
      Dziękuję serdecznie za Twoje przemyślenia.
      Ciepłe myśli lecą do Ciebie😚😊🤗

      Usuń
  9. Małgoniu, wspaniały anioł i niesamowity wiersz. Ta masywna sylwetka jakby wrośnięta w ziemię, z której spogląda delikatna, eteryczna twarz - dla mnie prawdziwe uosobienie wolności. Bo ciało można zniewolić, ale ludzkiego ducha nigdy. Zamknięte oczy i wyraz twarzy lekko nieobecny sprawia wrażenie, że anioł jest schowany wewnątrz siebie, wsłuchuje się w to, co w nim pulsuje. Tam, w głębi swojego jestestwa jest naprawdę wolny, niezależnie od tego, co dzieje się na zewnątrz.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu czytałam z uwagą wszystkie komentarze Twoje przemyślenia całkowicie wpisały się w moje.
      To zadziwiające potrafisz czytać w myślach?
      Gosiu przytulam mocno i przesyłam same ciepłe myśli 😚😚😚😊🤗

      Usuń
  10. Gosiu, prześliczny anioł, zachwyca swoją wyjątkowością. Prezenty podarowane od serca, też.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😚😊🤗

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))