Lapiony i latarenki i noworoczne życzenia

Koniec roku, więc staram się uzupełnić moje posty,
mam jeszcze sporo prac, które leżą i czekają na swoje zaistnienie.
Pod koniec listopada powstały lampiony,czy organizery np.na długopisy,czy na cokolwiek.
Użyłam szklaneczek z grubego szkła,powertex,aniołki gipsowe,kamyczki
 i kuleczki, i co mi tam jeszcze  w ręce wpadło.
Będzie sporo zdjęć :)
 z efektem kamienia w szarościach
miseczka była drewniana teraz pasuje do lampionu

 drugi złoto -niebiesko -kamienny,z brokatowymi akcentami


 trzeci  jasnoszary


 i ciemnoszary



A na świątecznym stole pojawiły się latarenki

 Oczywiście gotowe metalowe latarenki ,w nich zrobiłam świąteczny stroik z aniołkiem.,
Tą podarowałam mojej drugiej mamie,bo bardzo jej się podobała,sobie zostawiałam większą :D

 W zeszłym roku kupiłam w pepko jedną ,a jak w tym roku zobaczyłam większą nie mogłam się oprzeć pokusie i znowu kupiłam.
Tylko w tym roku miałam już na nie gotowy pomysł.
 Jak znam siebie będzie stała cały rok,bardzo lubię taki klimacik.
 lampki w środku są ledowe i na baterię,więc świeci się non-stop, aż do wyczerpania baterii.


Kochani bardzo dziękuję Wam za Świąteczne życzenia zarówno składane tu na blogu,jak i drogą mailową i tradycyjną.Wiem, że niektóre karteczki są jeszcze w podróży,
 u mnie ciężko jest z doręczaniem ,nikt nie chce na tym terenie pracować.
Jeszcze przed świętami dotarła do mnie przepiękne karteczka
 od Ewy Jurewicz
dziękuję Ewuniu,karteczka jest niesamowita

A skoro piszę jeszcze w świątecznym  klimacie ,to pochwalę się cudowna poduszką ,
jaką dostałam od mojej mamci kochanej,to czwarta do kolekcji,
każda z innym motywem,każda przepiękna,
każda wykonana przez moją mamę.



Ponieważ zaraz Nowy Rok nas przywita
To pragnę Wam złożyć życzenia.

Niech w Nowym Roku nigdy nie zabraknie Wam ciepła, miłości oraz bliskości drugiej osoby. 
Tylko dzięki nim życie ma sens.
Przepraszam za ten chaos na koniec roku :)
Ściskam Was mocno.

Komentarze

  1. Świeczniki są śliczne ale urzekły mnie te latarenki, skradnę Ci pomysł Małgoniu choć dopiero na kolejne Święta :))) Cieszę się, że karteczka dotarła na czas.
    Tobie również życzę, aby ten nowy rok przyniósł same pozytywne zmiany i radosne chwile - że o zdrówku już nie wspomnę :)))
    Mocno Cię ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem oczarowana latarenkami :). Lampiony cudne, ale trudne do wykonania, a latarenkę można sobie łatwo udekorować według Twojego pomysłu i stworzyć uroczy klimat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu wszystkiego dobrego w Nowym Roku - piękne rzeczy tworzysz - pozdrawiam kochana serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu,
    świecznik przepiękne, laterenki też.
    Wiem, jak jak bardzo ucieszył Cię prezent od Ukochanej Mamy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci to pięknie wyszło, jestem pod ogromnym wrażeniem! ♥ Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgoniu, cudowne lampiony i latarenki, jak pięknie wygląda płomyk zamknięty w takich małych dziełach sztuki i jaki niepowtarzalny klimat ze sobą niosą.
    Cudny prezent dostałaś od Mamy.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeczniki klimatyczne, a pomysł latarenek też mam ochotę podkraść. Wyobrażam sobie ile serca jest w tych poduchach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeczniki śliczne. Latarenki świetne- widać nie tylko ja pomyślałam,że wykorzystam tą inspirację w przyszłym roku.
    Do siego roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe, piękne i gustowne. Gosiu, niech każdy dzień nadchodzącego roku będzie błogosławiony...

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Małgosiu Twoje pomysły. Piękne przedmioty tworzysz, oryginalnie ozdabiasz.
    P.S Dziękuję za piękną kartkę i życzenia. Dzisiaj otworzyłam skrzynkę a tu taka niespodzianka. Cieszą serce życzenia a oko piękna kartka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Małgosiu!
    Niech każdy dzień nadchodzącego roku przyniesie Ci dużo zdrowia, ogrom szczęścia i wszystkiego, co dla Ciebie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu, śliczne świeczniki i te lampiony. Dobrze wykorzystane i przyozdobione prace:) Poduszki mamy zachwycające!
    Dziękuję za życzenia, te na blogu i te przysłane pocztą:) Ja również posyłam serdeczności na NOWY RO i życzę pomyślności i spokoju ducha.

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspaniałości. Świeczniki i latarenki w niepowtarzalnym klimacie. Laterenki i u mnie stały by całym rokiem :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace - wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przytulam Was do serducha i dziękuję za przemiłe komentarze❤😙🤗

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te swieczniki, bardzo nietypowe, ale urocze, poduszka od Mamy cudowna, bardzo pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))