To czego nie pokazałam do tej pory...

Tak się złożyło, że kilka bransoletek nie ujrzało jeszcze światła dziennego,
kilka chyba już nie ujrzy bo poszły w świat.
Tak mi się skojarzyły z rybą,a że jest świąteczny czas i rybki będą na stołach ,
to zacznę od tych bransoletek .
Dostałam kiedyś od koleżanki kamyczki,ona nie wiedziała co to jest,
w tym wypadku jest to czerwony koral sieczka


 sploty makramowe,zapięcie na  koralik -sieczka
 Prawda że po rozłożeniu wygląda ja rybka ?
drugi kolor to turkusowy,tu niestety nie jestem pewna czy to howlit,czy turkus .


Kolejną jaką zrobiłam tym razem przy użyciu transparentnego powertexu ,
to czarna skórzana szeroka.
Nic na to nie poradzę że lubię szerokie bransolety,moja teściówka  jak zobaczyła ją u mnie to zapytała się co mi się stało w ręką  😀 cóż bez komentarza....

 Przy pomocy powertex doskonale kształtuje się różne materiały
 Jak Wam się podoba?
Kolejna to makrama trzyrzędowa czerwono- czarna


 biało-różowa

 z niebieskościami
Sznurkowa,zapinana na nierdzewne zapięcie magnetyczne.

 i howlit turkusowy na sznureczku ze złotymi hematytami ,z zapięciem  makramowym


To by było na tyle, a z życzeniami wpadnę do Was w Wigilię.
Buziaki ślę i niech Magia Świąt będzie z Wami w każdym dniu :)

Komentarze

  1. Małgosiu Twoje bransoletki są śliczne,zawsze mi się podobały,jestem szczesliwą posiadaczką takowych i nie oddam ich za nic !!!
    Przesyłam gorące uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki zawsze mi się Twoje podobają , i również jestem szczęściarą , która je posiada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bransoletki a teściowa się nie zna :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje bransolety Gosiu, a najbardziej w dzisiejszym zestawieniu przypadła mi do gustu ta czarna - genialna! pozdrawiam cieplutko:) ps dziękuję za karteczkę, mam nadzieję, że moja również dotrze na czas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje bransoletki zawsze mi się podobają, nie pamiętam, by jakaś mi się nie podobała. Podoba mi się, bo są takie inne, kreatywne i po prostu przepiękne. :)

    Miłych dni i niech magia je otacza. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko, wszystkie Twoje bransoletki zachwycają, są pełne uroku i indywidualności. Po prostu artystyczne.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ to prawdziwe bogactwo! Tyle bransoletek i wszystkie piękne. Mam m.innymi od Ciebie trzyrzędową (ale inny kolor) i czuję się z nią fajnie. Tak na "bogato". Pierwszy raz widzę bransoletkę z zastosowaniem powertexu. Fantastyczna !!! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam bo każda jest piękna ma w sobie to coś 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wszystkie są przepiękne:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piękne! Ale gdybym miała wybrać jedną to byłaby to: makrama trzyrzędowa czerwono- czarna, jest w tej bransoletce niesamowita energia i porządek.
    Dzięki Małgoś za kartkę z życzeniami- bardzo, bardzo mnie ucieszyła.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, zwłaszcza te turkusowe i czarna skórzana :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem tych bransoletek są cudowne . Sama bym takie nosila Wesołych Świąt Małgosiu oraz Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę wesołych świat. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne!!
    Szczęśliwego Nowego ROKU!! Mnóstwa pomysłów i czasu na ich realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne bransoletki zrobiłaś :).

    Ja też widzę rybkę :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))