Chustecznik i deseczka pod kalendarz z koteczkiem

Wirusy szaleją i właśnie dopadły moją rodzinę,
w ciągu 3 dni wszyscy padliśmy jak muchy , leżymy i zużywamy tonę chustek .
Ponieważ dzisiaj już widzę względnie na oczy ,
wrzucam chustecznik z koteczkiem.
Zrobiłam go w zeszłym roku,ale jakoś nie było okazji by go Wam kochani zaprezentować.
Wzór prosty bo wykorzystałam tylko jeden motyw z serwetki,reszta to inwencja twórcza.


Kotka dopieściłam pastą żelową dla uwypuklenia tej pięknej mordki.

 całe pudełko potraktowałam pastą strukturalną w szablon nieregularnego murka
następnie wszystko pomalowałam różnokolorową farbą,fiolet,turkus biel,wszystko wymieszane.
 na końcu dodałam tu i ówdzie pasty śniegowej błyszczącej.

Dno przemalowałam tymi samymi farbami
środek również w tych samych,tylko nieco przygaszonych kolorach.
 Chustecznik idealnie pasuje do mojej deseczki pod kalendarz zdzierak
z tym samym motywem,
 deseczka jest dwustronna jak widać
 Również użyłam pasty strukturalnej i szablonu murek
 długo nie wrzucałam tych koteczków,bo zdjęcia jakoś za każdym razem wychodziły inaczej

Zarówno chustecznik  jak i deseczkę pod kalendarz zgłaszam do  # 40 Wyzwania: Koci Raj
 na blogu  DIY Zrób To Sam

 I to by było na tyle dzisiaj,temperatura mi skacze ,więc idę do łóżeczka.
Dziękuję Wam pięknie za komentarze jakie zostawiliście pod moimi ostatnimi postami,
dziękuje że Jesteście .

Komentarze

  1. Jaki śliczny koteczek :-) Fajne te farby na murku :-)
    Szybko wracajcie do zdrowia, wiosna nadciąga :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw z koteczkiem niewielki ale na tak bogatej strukturalnie powierzchni więcej grafiki nie potrzeba. Jestem pewna, że zdjęcia nie oddają całego uroku i efektu przenikających się kolorów. Strasznie trudno fotografować mediowe prace, zawsze mam z tym problem :)
    Życzę Ci Małgoniu dużo zdrówka i ściskam bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, kociak uroczy :) zdrówka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka Wam życzę Gosiu i bardzo serdecznie dziękuję za śliczną karteczkę wisi w okiennej ekspozycji) i życzenia imieninowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgochna, zdrowiej szybko (i rodzinka też), a chustecznik niech służy tylko ku ozdobie. Piękny ten koteczek.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu dużo zdrówka kochana :)
    poza tym śliczne prace.
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplet przygotowałaś- kotek wywołuje uśmiech na twarzy
    Małgosiu dużo zdrówka życzę - wirusy teraz wszędzie szaleją, a nawet słyszałam, coś o świńskiej grypie niedaleko nas:(
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, kociaki rządzą :-)
    Piękne prace!
    Dużo zdrówka Wam życzę 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Chustecznik szałowy! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały chustecznik i ścianka! Kolory są obłędne, takie jakie lubię.Pozdrawiam i życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny koteczkowy chustecznik i deseczka. Pozdrawiam i życzę zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy rzut oka - widać uroczą mordkę. Ale po przyjrzeniu się dokładniej widać bogactwo powierzchni chustecznika - struktura powierzchni i przenikanie się kolorów. Dużo zdrowia życzę i serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna inspiracja na chustecznik z kociakiem, ciekawa struktura murku na nim. :) Dziękuję za udział w naszym kocim wyzwaniu. :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam kochani serdecznie za pozostawione ciepłe słowa.
    Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne kocie prace ☺ Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY i życzę powodzenia ☺
    Inka z DT

    OdpowiedzUsuń
  16. Pod, iwism jak zawsze Twoje prace Małgosiu . Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))