Wielkanocne Karteczki

Jeszcze wielkanocne wspomnienia
W tym roku mam " fazkę "na latarenki,dlatego  i na Wielkanoc stanęły dwie
Pierwsza z jajkiem wyklejonym bursztynem,ułożonym na mchu,
z LED-owymi światełkami i perełkami.
Druga latarenka miała podświetlane jajko,co widać na kolejnym zdjęciu.

Powiem tak ,przeżyłam szok jak kupowałam znaczki i kartki świąteczne,więc postanowiłam jeszcze dorobić kilka swoich.No wiecie szału nie ma,wykorzystałam zwykłe kartki z przed lat,pocięłam i pokleiłam,oraz dwie powstały z wyhaftowanymi przez moją mamę świątecznymi elementami.








 i taka w formie kwiatka



 Dziękuję za pamięć ,
za życzenia świąteczne przesłane na maila ,SMS-em i pozostawione w komentarzach,
za karteczki ,które rozweselały moją szarą rzeczywistość.
Jeszcze przed świętami przyszły karteczki od
 Marylki
 Basi
 Ewuni

 Agaja
 Izuni
która pamiętała o mojej miłości do fiołków wonnych i z takim motywem przysłała mi karteczkę.
Dziękuję :*
 Joanny
A po świętach od :
 Iwonki

 i Pawanny
 Dziękuję Wam z pamięć
 za przepiękne karteczki
za radość jaką mi sprawiłyście...

Komentarze

  1. Śliczne są te latarenki Gosiu, szczególnie mi się spodobała ta z podświetlonym jajem :)
    Zrobiłaś mnóstwo pięknych kartek a najpiękniejsza jest u mnie - jeszcze raz ślicznie dziękuję.
    Widzę, że moja kartka nie dotarła? Może tuła się jeszcze po świecie :)))
    Ściskam Cię bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu,latarenkę kupiłam w " pepko",jajko zamówiłam,bo wydawało mi się interesujące,inne niż do tej pory miałam i samo wyszło,proste rozwiązania są najlepsze :)
      Dziękuję za ciepła słowa,mam nadzieję że jeszcze dojdzie Twoja karteczka,poczta działa jak chce,jak tylko będzie dam znać.
      Przytulam mocno Ewuniu i miłej majówki życzę:*

      Usuń
  2. Gosieńko, urocze latarenki, lubię takie klimatyczne ozdoby. Piękne kartki zrobiłaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze i klimatyczne latarenki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko,serdeczności ślę najmilsze :)

      Usuń
  4. I tu jesteśmy podobne Małgosiu ja też uwielbiam latarenki i może kiedyś pójdę Twoim śladem i samodzielnie ozdobię taką "surową" zakupioną w sklepie.
    Ta z białym ażurowym jajem jest piękna!
    Prawdę mówiąc ja też miałam ochotę na własnoręczne kartki, nakupiłam mnóstwo papierów i innych przydasi, ale nie zrobiłam... jeszcze to nadrobię. Uważam ,że wykorzystanie wcześniej otrzymanych kartek jest bardzo dobrym pomysłem, bo trudno te wszystkie papiery na dłuższą metę trzymać,a tak dzięki recyklingowi nic się nie marnuje,a ja mam czyste sumienie,że nie wyrzuciłam, nie pozbyłam się( bo to jak ból egzystencjalny).
    Cieszę się,że sprawiłam Ci radość kartką z fiołeczkami. I ja dziękuję za kartkę,którą od Ciebie dostałam!
    Udanej Majówki Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu jak lubisz takie klimaty to jak najbardziej zrób swoją latarenkę,cieszy oczy i pozwala pomarzyć :)
      Co do kartek to najtrudniej się przełamać,ale w tym wszystkim chodzi o pamięć,więc działaj .
      Tak sprawiłaś mi wielką radość,dziękuję .
      Miłego wypoczynku w majowe dni życzę:)

      Usuń
  5. Śliczne te latarenki i kartki też ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Gosiu za śliczną kartkę. Tym bardziej mi miło,że to haft Twojej Mamy. Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe latarenki!!! Prześliczne kartki!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))