Anioł Miedziany

 Anioł cierpliwie czekał w kolejce,do pokazania,
a jak tak popatrzyłam to mam jeszcze sporo prac ,które proszą o swoje pięć minut.
Powertex zawsze będzie moim ulubionym zajęciem,daje tyle możliwości.
Niestety ma mały minus to dosyć kosztowna dla mnie zabawa,z pewnością chciałabym więcej robić,bo pomysłów mam w głowie sporo,
ale jest to wyżej wymienione ale..oczywiście dla mnie :)
Anioł jest świecznikiem,





 parę zbliżeń na fakturę




 I jak Wam się podoba?
Polubiłam go ,chociaż chyba o wszystkich swoich pracach z powertexu tak piszę,
nic na to nie poradzę.
Serdeczności Wam zostawiam  najmilsze i majowego wytchnienia życzę :)

Komentarze

  1. Pięknie wygląda i pięknie błyszczy :-) Suknia wspaniale udrapowana, te fałdy i załamania są fantastyczne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za ciepłe słowa,serdeczności ślę :)

      Usuń
  2. Małgoniu, kocham wszystkie Twoje anioły. Ten ma w sobie coś gotyckiego - może to ta strzelistość, lekkość postaci. Ze skupieniem wpatruje się w źródło światła...
    Miłej majówki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Małgoniu,miło mi czytać Twoje słowa :)
      Pięknego majowego dnia życzę :)

      Usuń
  3. Ten anioł jest piękny :) a ja uwielbiam anioły.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,tak Anioły wywołują w nas tyle ciepłych myśli, chociaż niektóre niekoniecznie.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Piękny anioł Małgosiu. Mam wrażenie, że masz już swój własny sposób układania postaci i drapowania tkanin, Twoje prace zaczynają być rozpoznawalne. To miłość obustronna :)))
    Wspaniałej majówki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu,tak jak już zaczynam robić to bardzo mnie cieszy każdy wykonany Anioł.
      Chociaż dostrzegam z roku na rok moje początkowe niedociągnięcia,nawet pokusiłam się o poprawę jednego,dopełniłam postać bo wyraźnie jej czegoś brakowało.
      Jeszcze na poprawę czekają dwa bo pomysły już są:)))
      Dziękuję Ewuniu za tyle ciepłych myśli,są dla mnie bardzo ważne.
      Ściskam mocno:)))

      Usuń
  5. Bo to jest prawda - Twoje anioły są piękne. Urzekają swoją delikatnością. Pozdrawiam serdecznie.
    Dziękuję Małgosiu za śliczną kartkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu wielkie dzięki,tak ciepłe komentarze radują serce moje.
      Buziaki ślę:*

      Usuń
  6. Prawdziwe cudo. Gratulacje! Ja tez kocham anioły....fotografować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie,odwiedziłam Twoją stronę i widać że fotografia jest Twoją pasją.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Twoje anioły Gosieńko są cudowne. Mój turkusowy ma stałe, eksponowane miejsce w pokoju gościnnym, ogromnie go lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz Basiu jak się cieszę.
      To tak jakbym i ja przycupnęła w kąciku u Ciebie:)))
      Dziękuję serdecznie kochana i buziaki przesyłam:*

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy anioł i kolor znakomity. Praca magiczna, jak też same anioły:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko,tak widzimy w nich moc i siłę , tak bardzo nam potrzebną w codziennym istnieniu.
      Serdeczności zostawiam dla Ciebie Aniu:)))

      Usuń
  9. Małgosiu kolejne cudne prace stworzyłaś- podziwiam nieustannie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko,jest mi miło czytać .
      Majowe serdeczności ślę:)

      Usuń
  10. Całe mnóstwo pracy , anioł cudny, widać każdą fałdkę na sukni :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy Agnieszko.
      Dziękuję i wiosenne uściski ślę:)))

      Usuń
  11. Wydaje mi się bardzo niezwykły. I taki wypracowany i dajacy pole wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agajo,radują mnie Twoje słowa.
      Pozdrawiam z majowym uśmiechem:)))

      Usuń
  12. Jestem pełna podziwu, tym bardziej, że czegoś takiego nie umiem. Przepiękny ten anioł. Musi genialnie wyglądać z zapalona świecą.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za przemiły komentarz.
      Tak płomień świecy dodaje mu blasku i pewnej tajemniczości.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Małgosiu!
    Twoje anioły zawsze są przepiękne, niezwykłe. Jesteś wyjątkową Artystką.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo Twoje słowa uskrzydlają.
      Serdeczności najmilsze przesyłam.

      Usuń
  14. Małgosiu robisz przepiękne te anioły. Podziwiam Twoje zdolności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycił mnie ten anioł, jest idealny! ♥ Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ to piękne! Kocham anioły, mnóstwo mam w domu, ale takiego cudnego niestety nie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))