Miało być 7 a jest..

Czas na podsumowanie mojego rozdania.


Witam Was kochani najserdeczniej.
Jestem na blogach Waszych z doskoku,nie zawsze piszę komentarze,ale czytam i podziwiam.
Dzisiaj mamy 30.09.2019,to  wczoraj minął termin zgłaszania  się do mojego rozdania.
Z całego serca dziękuję Wam za Wasze komentarze ,niektóre mnie bardzo wzruszyły.
Do rozdania zgłosiło się 8 osób :
1. Pawanna   -   wybrała nr 3
2.Beata-Becia -  wybrała   nr 4
3.EwaJ  -   wybrała nr 1
4.Małgosia X  -  wybrała  nr 2
5.Agaja  -  wybrała nr 6
6.Maks  wybrał nr 2
7.Basia W  -  wybrała nr 7
8.Ewa Bera  -  wybrała nr 6




W dwóch przypadkach  dwie osoby zapisały się na taki sam różaniec
----  Małgosia X i Maks na różaniec  nr 2
----  Agaja i Ewa Bera na różaniec nr 6
Mam nadzieję, że Was to ucieszy,bo postanowiłam obdarować Was wszystkich,
czyli 8 zadeklarowanych osób.
W przypadku Małgosi X i Maksa musiałam przeprowadzić losowanie ,bo nie mam dwóch różańców sznurkowych w tych samych kolorach.
Osoba wylosowana otrzyma  różaniec w kolorze ecru,druga osoba otrzyma różaniec w troszeczkę innym kolorze,ale również sznurkowy.
to losuję ,zdjęcia robione w biegu,by zdążyć przed godziną 24:00
przygotowałam karteczki i je podpisałam
 złożyłam
 wrzuciłam do czarnego woreczka
 potrząsnęłam nim mocno
 sięgnęłam  do środka
 wyciągnęłam jedną złożoną karteczkę
 Po rozłożeniu okazało się, że różaniec sznurkowy ecru, wędruje do Małgosi X
Maks dla Ciebie będzie  w innym kolorze :)

Jeśli chodzi o nr.6 to nie muszę przeprowadzać losowania bo zrobiłam
 dwie takie same różańcowe bransoletki.
Agatko i Ewo poproszę tylko o obwód nadgarstka by je bardziej dopasować.


Mam nadzieję że sprawią Wam wiele radości,wszystkie łączniki z Matką Bożą Niepokalaną
są poświęcone,ale równocześnie jest to cudowny medalik.
Kto nie zna historii Cudownego Medalika,odsyłam TU

Jego gorącym propagatorem był Maksymilian Maria Kolbe.

Bransoletki również mają dołączony Cudowny Medalik,
 jaki poleciła wybić św.Katarzynie Laboure Niepokalana Dziewica.

Na koniec poproszę adresy Małgosi i Maksa,
pozostałych osób adresy mam.
                 






Prawie się wyrobiłam w czasie :))))
Dziękuję pięknie,że chcieliście przyjąć ode mnie różańce,niech służą Wam dobrze ,ku chwale Najświętszej Panienki


Przesyłam Wam same ciepłe myśli i do następnego napisania ,pa :)




Komentarze

  1. Małgosiu, zachwycasz wielkim sercem! Dziękuję!

    Jak pięknie... (A ten granatowy prawie codziennie mam w ręku...)

    (16 cm)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej Widzę, że ominęłam...ech No tak się staram, a nadal mam tyły. Cieszę się, że inni otrzymają Twoje piękne różańce i na pewno będą ich radością, pomocą, taki kawałek Ciebie. Wspaniale, że wszyscy zostaną obdarowani, no przepiękne to. Kocham dobrych ludzi, takim człowiekiem jesteś Ty. Najserdeczniej pozdrawiam, uściski wielkie. :*******

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, Małgoniu, dziękuję Ci serdecznie. Ale jestem szczęśliwa.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu ogromnie się cieszę, że jestem wśród obdarowanych, ale po przeczytaniu komentarza Agi " OdnowionaJa"proszę abyś Ją obdarowała moim różańcem, chcę Jej podarować tę radość...
    Jesteś cudowna, Matka Boża to widzi i błogosławi Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwycięzców a Ciebie Małgoniu pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie się cieszę Małgosiu na ten piękny i wyjątkowy dar. Dziękuję Ci z całego serca i ściskam bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo się cieszę i dziękuję z całego serca. Dopiero dzisiaj przyszłam do Ciebie a tu taka niespodzianka ! Wczoraj myślałam o Tobie i właśnie takim różańcu. Postanowiłam odmówić różaniec na porannym spacerze i właśnie taki, w takich warunkach sprawdza się idealnie. Myślałam o Tobie nie wiedząc, że różaniec czeka na mnie. Dziękuję, ściskam mocno. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, jesteś wyjątkowym człowiekiem o wielkim sercu.
    Każdy z obdarowanych otrzyma Cudowny Medalik świętej Katarzyny Labouré.
    Mam zawieszony na szyi medalik z wizerunkiem Najświętszej Marii Panny. Nosząc ufam, że medalik zapewni mi łaski. Kupiłam go w sanktuarium świętej Jej ciało jest złożone pod ołtarzem Matki Bożej z Globem w kaplicy przy rue du Bac w Paryżu.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O spóźniłam się a szkoda bo piękne różańce przygotowałaś. Gratuluję wygranym. :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, bardzo dziękuję za przepięknej urody różaniec. Jest niesamowity, przepiękny i od razu był w użytku. Te kamyczki niesamowicie się mienią. Bardzo dziękuję za ten podarunek, jestem szczęśliwa, że mogłam go wylosować. Także dziękuję za pozostałe upominki.
    Przepraszam, że dopiero teraz dziękuję ale niestety miałam ciężkie chwile w domu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah, spóźniłam się! Wielka szkoda, przepiękne różańce. Ja co kupię, to gdzieś zapodzieję:( Ciągle ich szukam! Ściskam Cię mocniutko kochana i zapraszam również do siebie. Gratulacje odnośnie tylu latek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje gratulacje. Cudeńka wygraliscie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, a podarunki wprost przepiękne, nie można lepszych wymyślić ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu, DZIĘKUJĘ!!!! Co za cudowny prezent! Ah, dziękuję kochana :* Jeszcze raz :* Tyle podarków przesłałaś! Jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć Małgoś... jestem... wróciłam
    przytulam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))