FILCOWE PUDEŁKO

Czasami wkrada się w nasze plany coś nieplanowanego.
Tak było z tym filcowym pudełkiem,które w raz z zawartością wysyłam  w szczytnej   sprawie.
Nie żebym się chwaliła,ale uważam, że czasami warto pomagać
.http://bagraga.blogspot.com/2013/01/za-gosem-serca.html
Czas goni bo to sprawa ważna tylko do 2 lutego.
Poczytajcie i pomyślcie co można zrobić,im nas więcej tym lepiej.

 To moje pudełko z filcu,  na kolczyki.
7 jest liczbą magiczną więc wysyłam  7 kolczyki jakie zrobiłam z sutaszu,




może przyniosą szczęście nowej właścicielce.

Komentarze

  1. Masz dobre serduszko, ja niestety czasowo się nie wyrabiam z niczym, ciągle we wszytkim mam "tyły" :(
    Bardzo oryginalny pomysł na pudełko i tak ładnie przystrojone, a i zawartość piękna. Ciekawa jestem tej licytacji na balu..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ze stowarzyszenia "Za Głosem Serca",ma udokumentować wszystko na swojej stronie.Mam nadzieję, że wszystko odbędzie się tak by dzieci z tego skorzystały,to 4 raz organizowany jest taki bal.Prywatnie jestem w tematyce niepełnosprawności,wiem jak trudno zdobyć fundusze na chociażby szeroki uśmiech dziecka.Pudełko to taki spontan,żeby jakoś wyglądało.Serdeczności na niedzielny wieczór.

      Usuń
  2. Szczytny cel pudełeczko pięknie dopasowane kolorystycznie do kolczyków...Masz bogate wnętrze i dobre serducho...Pozdrawiam miło ..

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pudełeczko:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna akcja i śliczne pudełeczko... :). Na pewno kogoś bardzo ucieszy :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję,jeszcze wierzę w dobroć ludzkich serc,dlatego sama w miarę swoich możliwości pomagam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))