Jajkowy ciąg dalszy

Mam nadzieję, że jeszcze nie znudziły się Wam moje jajka,bo troszeczkę ich w tym roku zrobiłam.
Motyw kurczakowy,tak popularny znowu zagościł na moim jajku.
Papier ryżowy,farba akrylowa beżowa.
Fioletowe jadeity i perełki szklane stare złoto,motyle w starym złocie,filigrany w starym złocie,troszeczkę pasty złotej,złotego akrylu,lakier wodny.
Jadeity niezależnie od koloru cenione były jako amulety,hiszpańscy konkwistadorzy często nosili je wierząc, że ochronią ich one  przed chorobami nerek .
 Podstawa jajka
 jak widać może sobie stać na stole,bez podstawki,opiera się na koralikach, które przypięłam do filigranu.
A miałam już nie robić jajek,ale jak dostałam 4 sztuki ,to trzeba je było zrobić,w końcu nie wiadomo co będzie za rok ...
Może w przyszłym roku będę robić tylko skaczące  jajka ,a jak je zrobić zobaczcie na filmiku,
miłego oglądania i eksperymentowania :D

Serdeczności wiosenne przesyłam i uściski dla Was .

Komentarze

  1. Małgosiu piękne jajko,ech mogę powzdychać i pomarzyć,bo nie mam zielonego pojęcia jak Ty to robisz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko,nie ma co marzyć,trzeba spróbować,ja decoupage dopiero zaczęłam robić,to bardzo wciągające zajęcie,a że w domu są i inne rzeczy to tak po troszeczkę wykorzystuję swoje zapasy.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Decoupage to dla mnie czarna magia;)
      Cudeńka, a skaczące jajko ciekawa sprawa.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio,serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  3. To jest chyba najśliczniejsze ze wszystkich! Gosiu, masz złote ręce! Buziaki Wam ślę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko dziękuję pięknie,jeszcze mam parę do pokazania,może zmienisz zdanie:)
      Buziaczki ślę :D

      Usuń
  4. Hej Małgosiu :)
    Ja w ogóle nie wiem, dlaczego mnie jeszcze tutaj nie ma. Znaczy, już jestem i padłam z zachwytu. Jajo jest cudne. Może całkiem śmiało konkurować z Faberge.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo w moim robótkowym świecie,dziękuję za ciepłe słowa.
      Podziwiam jajka Feberge,chciałabym takie oryginalne mieć,ale pomarzyć dobra rzecz :D
      Dziękuję, że zostałaś,pozdrawiam najmilej :)))

      Usuń
  5. Piękne jajko, godne królów! Skaczące jajko? Ciekawe i każdy może takie zrobić! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Izo,ja chyba też jedno skaczące zrobię,mało roboty, a może być całkiem fajne,tylko muszę zaopatrzyć się w ocet.
      Pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  6. Cudne te Twoje jajeczka :) Takie bogate no i te dodatki- nigdy bym na to nie wpadła, że tak można :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna jest sztuczka ze skaczącymi jajkami. Można ją robić na wiele sposobów i zawsze się w sumie udaje. Jeśli ma się dzieci to polecam bo dla nich to duża atrakcja. www.open-youweb.com/jak-zrobic-skaczace-jajko/ elastyczne jajka bardzo łatwo wykonać w domowych warunkach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))