Wywołać uśmiech i Spełnić Marzenia

Czy spełniły się kiedyś Wasze marzenia???????
 Każdy o czymś marzy, ja marzę o wielu rzeczach ,a jak już tych marzeń nazbieram więcej,
 to potem drogą selekcji, odrzucam te najtrudniejsze do spełnienia.
Ostatnio zamarzyłam sobie piękną chustę z czerwonymi makami,a do tego jeszcze ponczo do kompletu,a co jak szaleć to szaleć.Pomysł powstał w grudniu,ale niestety w tym czasie wszyscy jesteśmy zawaleni robotą i niekoniecznie możemy spełniać czyjeś marzenia od zaraz.
Jestem cierpliwa i w styczniu marzenie o chuście i ponczo w maki spełniły się za sprawą dobrze Wam znanej Ewuni Bery, która przysłała dla mnie te cudeńka,a do tego wszystkiego  dołączyła jeszcze makową broszkę,Ewuniu dziękuję ślicznie   :D
 Wszystko na siebie nałożyłam i niczym powiedziałabym "makowa panienka",przy czym z tą panienką to już lekka przesada....opatuliłam się moimi cudeńkami i jakoś udało mi się zrobić parę fotek moim zdezelowanym aparatem.
Powiedziałabym, że raczej wyglądam na matrioszkę,lub bańkę wstańkę,ale co mi tam ....
liczy się moja radość z cudnych rzeczy wykonanych z niezwykłą precyzją i dbałością o każdy szczegół.
Osoby które nie znają bloga EWY odsyłam do zapoznania się z pracami Ewy,
warto, zapewniam.
Ten post nie powstał tylko dla zaspokojenia mojej próżności :)))
Zalogowałam się wczoraj na FB i na stronie głównej zobaczyłam  taki wpis

Ela Wasiuczyńska
Halo- prrrosz Państwa! Akcja jest! Ta mała, dzielna dziewczynka marzy o tym, żeby na swoje 8 urodziny ( pod koniec lutego) dostać dużo, naprawdę dużo kartek z życzeniami. Piszcie, udostępniajcie u siebie.
>>>>> Julia Frącek, ul. Świerkowa 16/5, 82-300 ELBLĄG <<<<<<<<<
więcej informacji: http://dziecko.elblag.net/…/chora-elblazanka-ma-marzenie-do…

udostępniajcie proszę Was PUBLICZNIE- nie tylko dla Znajomych

Poszperałam dalej TU   i dowiedziałam się, że Julia w swoim 8-letnim życiu sporo przeszła,
a jej największym marzeniem jest otrzymać jak największą ilość kartek urodzinowych.
Julcia ma urodziny 27 lutego,myślę że to sporo czasu by wysłać do niej kartkę z urodzinowymi życzeniami.
Wierzę, że można na Was moi kochani liczyć,przecież chodzi tu o uśmiech dziecka.
Wyobraźcie sobie jak Julcia otwiera koperty z kartkami i czyta Wasze życzenia płynące z serca.
Wystarczy  wysłać jedną kartkę z życzeniami,ja pewnie pójdę na łatwiznę i kupię kartkę gotową, bo w tej kwestii nie mam nic do powiedzenia,ale wszystko zależy od Waszych wspaniałych pomysłów.

Postarajcie się! Bardzo Was proszę!Buziaki ślę dla Was :)

Komentarze

  1. Małgosiu, makowy komplet już podziwiałam na FB :) Jest cudny, a Ty w tych makach.... przytulanka po prostu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Małgosiu! Swietne te maki, przepiękne i bardzo Ci pasują. Sama chętnie bym takie przytuliła, są w moim stylu. Lubię takie oryginalne rzeczy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Idę popatrzeć na prace Ewy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, jestem zaszczycona Twoimi słowami tak, że nie wiem co napisać. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponczo cudowne od Ewy a kardteczkę kochhana napszę do małej - buzole ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, witaj w klubie wielbicielek Ewuni, mam od niej dwa poncza, szal, trzecie ponczo darowałam mojej ulubionej kuzynce, oraz kilka broszek i nadal marzę o kolejnym. Ewunia działa na mnie jak dobry narkotyk:-)
    Adresik do Julci zapisałam i wykorzystam coś ładnego ze swoich zbiorów żeby ucieszyć Dziecko! Dziękuję za ten wpis, nie ma nic piękniejszego nad radość dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe ponczo :) Ewunia to prawdziwa artystka przez duże A

    OdpowiedzUsuń
  7. Makowa kreacja jest wystrzałowa. Świetne! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dziękuję i cieszę się że jesteście :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))