Anioł na szczęście

Ostatnio nadrabiam zaległości,porobiłam troszeczkę różnych prac,
część z nich było prezentami,więc sami wiecie ,że nie mogłam Wam ich pokazać wcześniej,
nie byłoby niespodzianki :)
W tym roku dane mi było spotkać się z moją koleżanką ze szkoły podstawowej,
która wyemigrowała do Kanady.
To już drugi raz,rok po roku,teraz chciałam obdarować ją i jej córkę,moją najnowszą pasją,
czyli jakąś figurką z powertexu.
Żeby nie było to zbyt duże i można było wziąć do bagażu podręcznego,wybór padł na maleńkiego Aniołka-dziewczynkę.Jego wysokość to ok.20 cm.
Mam ogromny sentyment do takich maleńkich Aniołków,jest w nich coś ujmującego,sama słodycz :)
To mój drugi taki Aniołek,oczywiście różni się od pierwszego,bo jak wiecie nie lubię robić takich samych dla przypomnienia można zobaczyć TU
Tym razem ubrałam go w obszerną suknię,tiule,koronki i takie tam dziewczyńskie dodatki.
 W ręku trzyma ogromną jak na jego posturę różę,bez kolców  😃
 a na róży przysiadł sobie biało-czerwony motylek...
 Tak go widziałam od pierwszej chwili,jeszcze w głowie,
może niektórym się wydawać to patetyczne,ale cóż poradzę że taki miałam zamysł.
 Koleżance i jej 10-letniej córce podobał się 😊
 Róża wykonana z glinki samoutwardzalnej,pokryta utwardzaczem i ozdobiona złoceniami.
 Dół sukni również zdobi złoto,jak i górę sukni i skrzydła.
Aniołka zapakowałam w lniany worek,który ozdobiłam również aniołkiem i różami-
metoda decoupage na tkaninach.
 Ale że każda kobieta lubi błyskotki,dziewczyny dostały ode mnie jeszcze po bransoletce.
 Dla Julci w jej ulubionym morskim kolorze,można je nosić razem,lub osobno.
 Gosia dostała również w swoich kolorach, plecioną czarną  i a'la Swarovski  z kryształkami.
 Julcia nazwała je bransoletkami przyjaźni 😊😍😘
Jeszcze tylko porównanie wysokości z moim największym Aniołem .

Dwa razy mniejszy,prawda?

Jak zawsze troszeczkę muzyki na koniec,wspaniałego tygodnia Wam życzę :)

                                          **************************************
Skoro w jednym poście znalazło się tyle prezentów,to pójdę do Reni ,
tam trwa zabawa prezenty przez cały rok.
Jeszcze tylko banerek ,a Tu rzut  do żabola
Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego napisania,nadal mam rękę usztywnioną i bolesną,zdrowienie jej trwa niestety już miesiąc :)
Dziękuję za Wasze wspaniałe komentarze i życzenia powrotu do zdrowia:)

Komentarze

  1. Piękne prezenty przygotowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko :) Miło mi zawsze Ciebie gościć:)
      Serdeczności ślę dla Ciebie :)

      Usuń
  2. Anioły zawsze są piękne, a Ty doszłaś już do perfekcji w ich tworzeniu:)
    Koleżanka była na pewno zachwycona:)
    Małgosiu piękne prezenty przygotowałaś, dziękuje że pamiętałaś o mojej zabawie i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za tyle ciepłych słów i za możliwość zabawy u Ciebie😊😘
      Pozdrawiam najmilej 😘

      Usuń
  3. Małgosiu twoje anioły są zawsze pełne uroku i maja w sobie to coś !!! Wcale się nie dziwię że prezent się spodobał koleżance i do tego obdarowałaś jeszcze ją wspaniałą biżuterią,super,jesteś wspaniała :)
    Serdeczności przesyłam i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko 😊 kochana jesteś przytulam 😘

      Usuń
  4. Wiesz Małgosiu, anioły i aniołki zawsze są trochę patetyczne, w tym ich urok. Są jak symbole :) Znakomicie potrafisz oddać ich niepowtarzalny urok. Przygotowałaś piękne prezenty, jestem pewna że sprawiły mnóstwo radości i będą wspaniałą pamiątką spotkania.
    Gorąco Cię pozdrawiam i życzę Ci spokojnego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację Ewuniu,dziękuje pięknie za każde słowo :)
      Serdeczności najmilsze przesyłam :)

      Usuń
  5. Aniołek jest śliczny :) Moja córcia zbiera takie Aniołki , to i córce koleżanki się spodoba :)
    Fajnie jest się spotkać po latach ... moja koleżanka ze szkolnej ławy wyjechała do Włoch i też widujemy się rzadko :(
    Biżuteria ucieszy każdą kobietę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Beatko,tak takie spotkania sprawiają sporo radości,tylko czas tak szybko ucieka ...
      Serdeczności przesyłam i życzę wspaniałego tygodnia Beatko :)

      Usuń
  6. Przepiękna jest ta anielinka, Gosiu, a jej sukienka po prostu zjawiskowa!
    Wspaniale obdarowałaś Dziewczyny, a takie spotkania cieszą ogromnie.
    Właśnie niedawno odwiedziłam moją koleżankę ze studiów w Poznaniu i nie mogłyśmy się nagadać...
    Serdeczności przesyłam, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak pięknie ją nazwałaś Iwonko ,dziękuję :D
      Tak spotkania po latach wzbudzają emocje,najpierw jak to będzie,gdy się już spotkamy,a potem że ten czas tak szybko mija.Ale również pozostają na długo w pamięci :)
      Serdeczności na każdy dzień przesyłam Iwonko :)

      Usuń
  7. Wspaniałe, wyjątkowe prezenty przygotowałaś. Anioły, Aniołki są ponadczasowe, Aniołów nigdy dość ... obydwa piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Danusiu,tak masz rację anioły są ponadczasowe,też mam do nich sentyment :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Wszystko, co darujesz Małgosiu jest piękne i z sercem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko za te miłe słowa,staram się jak mogę :)
      Buziaki ślę :)

      Usuń
  9. Urocze maleństwo ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Jadziu :)Pozdrawiam również cieplutko :)

      Usuń
  10. Małgosiu, aniołki urocze. Maja w sobie magię miłości :) A bransoletki to prawdziwie kobiecy prezent :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu,zgadzam się z Tobą w zupełności :0
      Pozdrawiam i samych pięknych dni życzę,buziak leci również do Ciebie :*

      Usuń
  11. Wyjątkowy aniołek na wyjątkową okazję będzie czuwał nad znajomą i jej rodzinka już w podróży :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu,z tego co mi koleżanka napisała,szczęśliwie doleciał w całości do Kanady ,co bardzo mnie cieszy :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. Małgosiu Twoje Aniołki są przepiękne. Robione z sercem z myślą o obdarowywanej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są Twoje anioły. Każdy z nich. Ten maleńki i ten największy. Bransoletki urocze.
    Jednym słowem wspaniały prezent.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny aniołek! Masz Małgosiu prawdziwy dar w tworzeniu aniołów,a każdy jest niepowtarzalny. Bardzo mnie się spodobało określenie- bransoletki przyjaźni. Pozdrawiam Cię Małgosiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu, śliczny aniołek., rzeczywiście malusieńki, ale i śliczniusieńki:)
    Urocze upominki! Jednym słowem u Ciebie dużo się działo!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny anioł, z resztą który Twój nie jest piękny? cudne upominki przygotowałaś:) pozdrawiam ciepło i udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgoniu, wspaniały prezent przygotowałaś. Zachwycił mnie ten ulotny, delikatny anioł z patriotycznym motylem. Patetyczne? O, nie - piękne i wzruszające.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy, delikatny, piękny. Brdzie przywoływał chwile spędzone z przyjaciółką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))