Koteczek i wykonane podaj dalej .



17 lutego przypada Światowy Dzień Kota .
Asia  przysłała mi paczuszkę ,pokazywałam ją  TU  
a w niej był między   innymi serwetnik o kształcie kota


 Zastanawiałam się jak go zrobić i wymyśliłam, że będzie wyglądał tak ...

i będzie to moja podstawka na telefon
 Mordka koteczka powstała z glinki samoutwardzalnej DAS,
starałam się jak najlepiej uformować słodziaka,
bo to, że koty to słodziaki każdy kto raz się zetknął z nimi to wie.
Wąsy to nic innego jak żyłka,oczy również są gotowe,reszta to moja interpretacja tematu.
 Oczywiście nadal może pełnić funkcję serwetnika
 Dlatego całość utrzymana jest w bieli


Uregulowałam moje zobowiązanie wobec innych w zabawie podaj dalej.
Do zabawy zgłosiły się Daria  i Kamila
Moje paczuszki dotarły już na miejsce,
 więc Wam pokażę zestawy - niespodzianki jakie powędrowały do dziewczyn..
Dla Darii
 Dla Kamili
 Dołożyłam po zakładce z Aniołkiem i karteczkę z życzeniami świątecznymi

Poszczególne prace przedstawię w najbliższym czasie,
mam nadzieję, że dziewczyny są zadowolone z niespodzianki jaką im przygotowałam.

Do następnego napisania 😘😘😘😘😘😘😘😘

Komentarze

  1. Oj Kochana ja jestem tak zachwycona, że aż odjęło mi mowę jak wszystko zobaczyłam razem :) Hi hi hi hi a każda rzecz była tak perfekcyjnie zapakowana, że czułam się jak dziecko podczas gwiazdki z odpakowywania prezentów :) I ta ogromna ekscytacja co będzie w następnej paczuszce hi hi :) Ślicznie Ci dziękuję :) Każdy przedmiot znalazł już miejsce w moim domku :) Buziaczki Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się razem z Tobą Kamilo,nie ma to jak zadowolenie z niespodzianki.
      Przesyłam również buziaki dla Ciebie :*

      Usuń
  2. Ciekawy efekt z tym serwetnikiem, naprawdę :)
    Wiem z doświadczenia ile radości musiały mieć dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agajo,lubię eksperymenty :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Ja też jestem bardzo zadowolona i zachwycona Twoim talentem. Ide właśnie sie na bloga pochwalić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się cieszę i jest mi ogromnie miło że udało mi się zrobić niespodziankę :)
      Serdeczności najmilsze ślę :)

      Usuń
  4. kot jest przefajny, podziwiam pomysłowość:0
    co do filmiku ja robiłam na starej firance i nie było to łatwe- zdecydowanie gaza lepsza:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu :*
      Z tego co tam pokazała to jest to bandaż z gipsem...mi by się najlepiej robiło z powertextem,ale go na tą chwilę nie mam,ale co się odwlecze...
      Serdeczności weekendowe ślę :)

      Usuń
  5. Gosiu,
    kotek jest prześliczny. Ty zawsze masz fantastyczne pomysły.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Łucjo :)
      Serdeczności przesyłam :*

      Usuń
  6. Małgoniu, to prawda - koty to słodziaki. A Twój jest wspaniały i ślipki ma jak żywe.
    Przepiękne prezenty poleciały od Ciebie do dziewczyn.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to potrafisz Małgosiu zaskoczyć pomysłem :) Kociak wygląda niesamowicie i bardzo realistycznie no i to spojrzenie! Kapitalny, niebanalny pomysł.
    Przygotowałaś przepiękne i bogate prezenty - na pewno sprawiły mnóstwo radości.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotek wyglada jak żywy, te nierówności, zaglebienia oddają realie pyszczk fajnie że zmieniłaś tło bloga jaśniejsze bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kotek wyglada jak żywy, te nierówności, zaglebienia oddają realie pyszczk fajnie że zmieniłaś tło bloga jaśniejsze bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kotek jest uroczy, bystre spojrzenie. Znam Twoje prace, więc rozumiem radość obdarowanych. Pozdrawiam serdecznie.
    PS. Może i ja w końcu coś zmienię w wyglądzie mojego bloga? A ciągle mi brak odwagi - bo znowu coś skopię!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu pomysłowa jesteś nie ma co . W życiu bym nie wpadła jak można świetnie ozdobić serwetnik. No rewelacja!!! Paczuszki również przygotowałaś wyśmienite.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale ozdobiłaś serwetnik, bardzo mi się podoba. Super pomysł!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ty to masz pomysły, nie przyszłoby mi w ogóle do głowy tak przyozdobić serwetnik. Super

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgoniu, to prawda - koty to słodziaki. A Twój jest wspaniały i ślipki ma jak żywe.
    สมัคร D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł z tym serwetnikiem :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))