Szkatułka z sóweczką


  Kolejna zaległa praca,była pokazywana w poście podaj dalej ,razem ze wszystkimi rzeczami,
dla Kamili z bloga  Kufer inspiracji oraz Darii z bloga Rękodzięło Etoile
Przyszedł więc czas by Wam ją bliżej pokazać.
Kamila lubi między innymi niebieskości i kwiatowe motywy,
dlatego w tych kolorach utrzymana jest ta skrzyneczka .
Wieczko szkatułki zdobi sówka,odbita z szablonu,są również floresy i spękania.

Na bocznych ściankach również są floresy odbite szablonem,tu testowałam moją pastę ,którą zrobiłam z talku i kleju Bostik do drewna.
Pasta została podkolorowana na niebiesko dopiero po nałożeniu na skrzynkę.

 widok z każdej strony

 Dookoła i wewnątrz przyklejona jest wstążka ,po środku zwieńczona kokardką,
 z doklejonym kwadratowym kaboszonem w odcieniach niebieskich.

 Na wieczku wewnątrz znajduje się bukiet tulipanów,pokryty pastą żelową,

dla uzyskania efektu 3D,dołożyłam też grubej pasty śniegowej.





Zbliżenie na wnętrze szkatułki.

 Całość została polakierowana lakierem Triple Thick Gloss Glaze .

******************

I to wszystko na dziś,życzę Wam kochani wspaniałych chwil,
 pod letnim rozgwieżdżonym niebem 🌞🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌝




Komentarze

  1. Fantastyczna praca, a wnętrze to już jest cudne. Lubię Kamilę, tak mi się Twoja praca z nią kojarzy. :) Pozdrawiam i również życzę udanego, bardzo radosnego weekendu. :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgoniu, szkatułka jest przepiękna.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Gosik :)
    nie tylko ładna ale bardzo ładna szkatułka :) widzę, że lubisz wypukłości wszelakie... ja też !
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie lozdobiłas szkatułke :) wieczko robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu szkatułka jest przepiękna !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczna szkatułka jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam babeczki kochane,jak miło się czyta :* Wasze komentarze :)
    Serdeczności najmilsze Wam przesyłam i letni powiew wiatru :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, prześliczna szkatułka. coraz bardziej lubię takie kolory:) Do tej pory tylko brązy i beże były u mnie na pierwszym miejscu.
    Pozdrawiam Cie serdeccnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu powalasz swoją dbałością i pomyslowością. O wszystkim pomyślałaś, piękniej już po prostu się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie piękna, Dzięki takim kolorom jest taka lekka i subtelna. Pozdrawiam Gosiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny,oryginalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))