Marzenia...


Macie marzenia,wiem że tak,sama mam kilka,które ciągle pozostają w sferze marzeń.
                                                                           * * *
Każde marzenie dane jest nam wraz z mocą potrzebną do jego spełnienia.
                                                                                        Richard Bach


                                                                         * * *
Nawet jeśli ty straciłaś wiarę w marzenia, one wciąż wierzą w ciebie.
Nie rezygnuj z marzeń !To ,że coś   nie dzieje się teraz,nie znaczy,że to nigdy nie nastąpi.
                                                                                            Katarzyna Michalak
                                                      * * *


Bylibyśmy niejako martwi,gdybyśmy już nie mieli o czym marzyć.
                                                                                   Lucy Maud Montgomery
 To moja rameczka jaką zrobiłam używając kilku technik,
bo odnajdujemy tu decoupage,powertex i mixmedia.
Środkowa część ramki to decoupage i moje mediowanie,
głównie motylki,pasta strukturalna,mgiełki .
Oczywiście nie mogło zabraknąć powertexu,kamyczków ,
drewienek w postaci napisów i serduszek.
Całość utrzymana w czerni,bieli,szarościach i odrobinie niebieskości prosto ze snów.


 Parę ujęć pod różnym kątem

Przybliżenie

 I motylki które zawsze kojarzą mi się z marzeniami...

 Ciekawa jestem Waszych wrażeń ,ja polubiłam tą rameczkę
 Marzenia się spełniają .....

Witam serdecznie w moim kolorowym świecie

Bożenkę i Danusię  z  bloga robótkowy świat Danki M. miło mi Was gościć :) zostańcie jak długo chcecie:)
Bożenko niestety nie mogę znaleźć Twojej strony,więc wybacz, że nie jesteś podlinkowana,że tak brzydko powiem :D

Pozdrawiam Was Wszystkich 😍😚😊

Komentarze

  1. No i rozmarzyłam się...
    Życie bez marzeń byłoby strasznie smutne. To piękny, przestrzenny obraz Małgoniu. Podziwiam lekkość z jaką łączysz techniki i różne materiały. Piękne, rozmarzone twarze tworzą klimat tej pracy. Motylki dodają lekkości i rzeczywiście są bardzo symboliczne. A cała reszta jest jak tajemniczy ogród pokryty mgłą. Twoje wizje są niezwykłe i pełne emocji i potrafisz je pięknie zmaterializować.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Ewuniu,dokładnie tak,życie bez marzeń,byłoby bardzo smutne.
      Wystarczy pomyśleć o marzeniach,a uśmiech sam pojawia się na twarzy.
      Serdeczności najmilsze ślę dla Ciebie 😊😘😘 😊

      Usuń
  2. Małgoniu, rameczka jakby wprost z najpiękniejszych marzeń. Tak - motyle to piękny ich symbol, bo są tak ulotne, jak często bywają właśnie marzenia. Lecz jakie smutne byłoby życie i bez motyli, i bez marzeń.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu zgadzam się z Tobą😊
      Buziaki zostawiam 😘 😘 😘 😘 😘

      Usuń
  3. Mam nadzieję ,że spełnię do końca wszystkie swoje marzenia :-)))
    To ramka była twoim marzeniem ...
    Każdy ma inne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego i ja Tobie Krysiu życzę .
      Ubawiłaś mnie,nie napisałam, że ramka była moim marzeniem,a marzenia się spełniają...choćby i takie przyziemne,czytaj między wierszami 😊
      Pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  4. Moje marzenia oddalają sie z roku na rok i raczej nigdy sie nie spełnią:(
    śliczna rameczka:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym myślisz,jako matka niepełnosprawnego dziecka marzeniem nadrzędnym,a właściwie jedynym, które umyka i raczej nie może się spełnić jest pełna sprawność fizyczna i intelektualna dziecka,tu raczej potrzebny jest cud ....więc miejmy marzenia.
      Dziękuję Reniu,przytulam :)

      Usuń
  5. Moje marzenia są niestety nieosiągalne, ale dzięki nim mój świat jest piękniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć nadzieję Jadziu,a marzenia mogą z czasem się spełnić,kto wie :)
      Serdeczności ślę do Ciebie :)

      Usuń
  6. Pięknie wprowadzasz w nastrój cytatami o marzeniach. Bardzo trafne i warte przemyślenia, bo.. nigdy nie mów nigdy. Chociaż wiem, że wiele moich marzeń pozostanie marzeniami ale bez nich, cóż by to było za życie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu,dokładnie tak nigdy nie mów nigdy...
      Życzę Tobie i każdemu by jak najwięcej marzeń zostało spełnionych.
      Czerwcowe serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  7. Piękna i magczna praca ! jestem zauroczona Kochana ! twoje prace mają coś głębokiego w sobie co mnie bardzo przyciąga i zachwyca :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raduje się serce moje Angeliko ,że mogę mieć swój udział w poruszaniu Twojego serca:)
      Dziękuję pięknie Perełko:)
      Przesyłam same ciepłe myśli i buziak wielki :)

      Usuń
  8. genialnie to wyglada! ma niesamowity klimat!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam Dziewczyny.
      Serdeczności Wam przesyłam na każdy dzień :)

      Usuń
  9. Cudna praca. Widać, że włożyłaś w nią całe serce :).

    Chyba masz rację, że motylki kojarzą się z marzeniami :).

    Ja mam ich mnóstwo większych, mniejszych, a nawet takie, które wiem, że nigdy się nie spełnią co nie przeszkadza mi o nich marzyć :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Raeszko:)
      Czasami drzemią w człowieku różne myśli,które trzeba przelać na papier,lub wykorzystać w jakiejś swojej pracy.
      Motyle w swojej delikatności są równie ulotne jak nasze marzenia,dlatego tak bardzo je lubię.
      Niech spełniają się Twoje marzenia i te małe i te większe,bo każde spełnione marzenie mówi nam, że jednak możemy .Chcieć to znaczy móc :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Przepiękny, zwiewny, tajemniczy - jak marzenie :)

      Usuń
    3. Dziękuję Gosiu :)
      Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  10. Każdy ma jakieś marzenia... :)
    Wybrałaś bardzo ładne cytaty. Ramka jest przepiękna! <3 Podziwiam za kreatywność i wykorzystanie wielu technik. Nie myślałaś nad większymi zdjęciami? ;) Lepiej byłoby widać szczegóły.
    Pozdrawiam serdecznie
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,jest mi ogromnie miło :)
      Zawsze mam mieszane uczucia jak wstawiam zdjęcia,ale niestety aparat mój mam częściowo popsuty,nie mogę robić zdjęć we wnętrzach,a telefonem ,to nie zawsze dobrze wychodzi.
      Nie wiem czy klikałaś na zdjęcia,po kliknięciu powiększają się one odrobinę ,więc można zobaczyć nieco bliżej :)
      Serdeczności przesyłam Wer :) <3

      Usuń
  11. Na dzień dzisiejszy to ja chyba przestałam marzyć ... czasem tak bywa :)
    Uwielbiam takie prace jak Twoja (kiedyś się z przyjemnością bawiłam), jest wyjątkowa bo ma związek z marzeniami ... nie przestawaj marzyć :)
    Przyjemnego, twórczego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace wykonujesz :) Bardzo mi się podobają :) Super fajny blog, dużo pomysłów i inspiracji, już obserwuję, więc na pewno będę często tu zaglądać :)
    Zapraszam też do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca, zarówno pod względem kompozycyjnym, jak i kolorystycznym!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wyobrażam sobie życia bez marzeń - byłoby bardzo smutne...
    Twoja ramka jest pięknym i bardzo zgrabnym połączeniem różnych technik i jest bardzo klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie,że marzenia się spełniają!ale mnóstwo z nich zawsze pozostanie tylko w sferze marzeń,no trudno tak jest!Wierzyć,że się kiedyś spełnią trzeba.Dziś jesteś już drugą osobą,od której to słyszę:)Nie gonię za niemożliwym,ale może czasem warto bardziej powalczyć.Taka rameczka to fajne przypomnienie,by nie rezygnować ze starania o ich spełnienie.
    Piękna praca!Cudownie potrafisz uchwycić emocje i przekazać je nam.
    Cudownie udaje Ci się też połączyć wiele technik,wiele różnych materiałów.Podglądam skrupulatnie i próbuję zgadnąć czego używałaś,ale większość pozostaje dla mnie tajemnicą.Ale tą tajemniczość uwielbiam w Twoich pracach.Często do nich wracam i zawsze odkrywam coś nowego,budzącego coraz to nowe doznania!Taka wrażliwość artystyczna jaką posiadasz to skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och ale cudo :) Ja mam dużo marzeń, takich malutkich przyziemnych ale też tych ogromnych :) I cieszę się jak dziecko jak się spełniają te malutkie :) Człowiek miałby strasznie ubogie życie gdyby nie miał marzeń :) Twoja rameczka jest obłędna :) Tyle technik połączyłaś razem i te cudne kolorki :) Buziaczki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no tak pozmieniałaś na blogu, że nie bardzo umiem się po nim poruszać ;)
    fantastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzenia to jedna z najpiekniejszych spraw w naszym życiu. Ale by było smutno, gdybyśmy ich nie mieli.
    A Twoja rameczka bardzo mi się podoba. Mogłabym taką mieć...
    Rzeczywiście jest taka "marząca".
    Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D
Miłych chwil w życiu życzę :)))